Miętowo-różowy box

Witam Was serdecznie!
U mnie dzisiaj standard- czyli exploding box z okazji ślubu. Uwielbiam je tworzyć! Co prawda z jednej strony nie na wszystko można sobie pozwolić, w zależności od młodej pary i klienta, ale z drugiej nikt nie zabroni utonąć w przepychu w takiej pracy. Bogate zdobienia, bukiety kwiatów, tort weselny- tego wszystkiego nie brakuje w moim boxie.


Do wykonania pudełka wykorzystałam piękny papier ze złoconym wzorem od Craft Passion z kolekcji "Summer Time" oraz arkusze z kolekcji "Odruch serca" i "Świeżo malowane" od Galerii Papieru. We wnętrzu boxa użyłam tekturek aż od czterech producentów- Laserowe Love, Wycinanki, Papelii i Agaterii. Wszystko zwieńczyły foamiranowe kwiaty wykonane przeze mnie własnoręcznie. Całość zyskała bardzo delikatny, wdzięczny wygląd.








Pracę zgłaszam na wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy pt. Serce

1 komentarz:

  1. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!