Sssstrasznie mi się podobasz!- walentynka w horrorowym stylu

Jeżeli ktoś jest ze mną już jakiś czas, to wie, że moje prace są zazwyczaj pełne pozytywnych wibracji, ciepłe, kolorowe, radosne. Ale już od dłuższego czasu chciałam stworzyć coś w zupełnie odwrotnym stylu- w stylu strasznych filmów, horrorów, podczas których dreszcz przebiega po plecach. I tak powstała ta praca:


Jest to walentynka dla mojej przyjaciółki od wielu lat, z którą horrory oglądamy nagminnie. Mam nadzieję, że udało mi się zachować właśnie taki mroczny klimat. W pracy wykorzystałam elementy do wycięcia z kolekcji "Vintage baby girl" od Laserowe Love. Te dziecięce papiery już od dawna kojarzyły mi się z lekko straszniejszą stroną życia. Nie zrozumcie mnie źle, kolekcja jest cudowna! Ale te przytłumione kolory, oczy pluszaków bez blasku, pusta piaskownica... może po prostu naoglądałam się zbyt dużo horrorów ;)

Żeby nadać charakteru kartce, jej fragmenty spryskałam farbą akrylową w sprayu, a także zrobiłam kilka "krwawych"odcisków palców. Do tego papier tła postarzyłam na brzegach tuszem i postrzępiłam przy pomocy nożyka. Tym samym nożykiem zrobiłam zadrapania i cięcia na kartce- chciałam, żeby wyglądały one, jakby ktoś pociął kartkę pazurami.

Jako, że jest to walentynka, nie mogło zabraknąć na niej serc. Nie mogły to być jednak zwykłe, słodkie serduszka, więc wykorzystałam wycinanki z kolekcji "Holmes in love" od UHK Gallery, które imitują ludzkie serce i tym samym jeszcze bardziej podkreślają ten lekko upiorny nastrój. W pracy użyłam także czcionki, która kojarzyła mi się ze strasznymi filmami, a same napisy również postarzyłam. Całość prezentuje się następująco:






Pracę zgłaszam na wyzwania:
Altair Art pod tytułem Serca, serduszka


Wyzwanie #97 od Crafty Moly pt. Love is in the air



oraz wyzwanie Scrapkowo.pl, którego tematem jest Serce


Wszystkim życzę udanych walentynek!

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Ciekawe podejście do tematu :) Fajnie ci to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow jaka ciekawa interpretacja. Dziękuję za udział w zabawie Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne, ciekawe zestawienie, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps ja także, mimo, ze uwielbiam te papiery, mam mieszane odczucia co do nich ;D, bardzo dziękuję za zabawę ze scrapkowo :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Papiery na pewno są warte uwagi, chociaż na dziecięce prezenty wybrałabym raczej ciepłe, pogodne kolekcje ;) ale to też lata ogladania horrorów robią swoje ;)

      Usuń
  6. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!