Art'n'Craft 2020

Witam wszystkich serdecznie!
W krótkim podsumowaniu zeszłego roku wspomniałam, że pierwszy raz w życiu wybrałam się na scrapowe zjazdy. Pierwszym z nich był Art'n'Craft odbywający się w Krakowie 19 października 2019 roku. Czemu o tym piszę? Bo został dokładnie miesiąc do kolejnej edycji tego zlotu! Już 22.02.2020 odbędzie się krakowski Art'n'Craft i zachęcona po poprzedniej edycji w tej też na pewno wezmę udział!

Jeżeli nie byliście tam, a może byliście i chcecie ze mną powspominać, to zapraszam na krótką fotorelację poprzedniej odsłony tego wydarzenia ;)


Art'n'Craft rozpoczynał się o godzinie 10 rano. Już na  wejściu wszystkich uczestników czekały powitalne paczki z masą przydasi od sponsorów. Były w nich papiery, tekturki, wycinanki, dodatki, notesy, wkłady i inne przydatne rzeczy. Każdy otrzymał też pamiątkową pieczątkę na rękę, która świadczyła o uczestnictwie w zlocie.



Podczas całego czasu trwania wydarzenia można było wziąć udział w warsztatach, na które obowiązywały wcześniejsze zapisy. Oferta była bardzo duża i nie mówię tu tylko o kursach płatnych, ale także o pokazach i warsztatach Make&Take, odbywających się na trzech stołach na środku sali. Mi udało się wziąć udział w dwóch- był to pokaz "Kreatywne planowanie z Nats i Projekt Planner" oraz warsztaty "Zawieszka- pozytywnik" z Craft Passion. Efekt tego ostaniego możecie zobaczyć na zdjęciu.


 

Zlot scrapbookingowy nie mógłby się takim nazywać, gdyby nie pokaźne grono sklepów i producentów artykułów scrapbookingowych, a ja nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała się choćby na małe łowy w takim scrapowym raju ;). 




Na zdjęciach pokazałam tylko maleński fragment tego, co w rzeczywistości można było zobaczyć na miejscu. Ja wybrałam co nieco dla siebie z tego i oczywiście przekroczyłam założony przeze mnie budżet ;)









Jeżeli do tej pory Was nie zainteresowałam, to musicie wiedzieć, że już dla samej atmosfery warto przyjechać! Mi podobało się niezwykle, czym zresztą podzieliłam się w udostępnionej na miejscu księdze gości.

To byłoby na tyle ode mnie. Dziękuję za poświęcony czas i mam nadzieję, że zobaczymy się w Krakowie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!