Śnieżynki

Witam ponownie u mnie na blogu!
Tęsknicie za mroźną, śnieżną zimą? A może u kogoś z Was śnieg skrzypi pod nogami i zalega białą płachtą przed domem? U mnie stety albo niestety brak śniegu. Dobrze, bo mieszkając w mieście, śnieg szybko zamienia się w szarą breję. Szkoda, bo chętnie pojeździłabym na sankach albo po prostu usiadłabym i wsłuchałabym się w ciszę, która otula miasto, gdy zaczyna padać.


Nie ma jednak czego żałować, bo śniegiem mogę nacieszyć się w moich zimowych pracach. Dla mojej przyjaciółki, z którą zawsze wymieniam się zimowymi kartkami, stworzyłam bardzo mroźnie wyglądający podarunek. Tło stanowi przepiękny papier w nocnym granacie z płatkami śniegu z kolekcji North Wind od Craft&You. Na środku umiejscowiłam teturkę od SnipArt, która była podstawą dla shaker boxa. Jest to moja pierwsza kartka z wykorzystaniem tej formy, ale od samego początku ją polubiłam. 

Do środka shaker boxa włożyłam trochę białych śnieżynek, które uroczo przesuwają się we wszystkie strony przy poruszeniu kartką. Samą tekturkę potraktowałam różnymi preparatami. Nie chciałam, żeby ten naturalny ciepły odcień beermaty odznaczał mi się na zamierzonej zimowej kartce. Dlatego spodnią warstwę wytuszowałam trzema róznymi kolorami, ktore złączyły się w spójny odcień, pasujący do użytego przeze mnie papieru, natomiast warstwę wierzchnią spryskałam farbą w kolorze perłowym, która nadała tekturce delikatny chłodny blask.



Moją mroźną pracę zgłaszam na wyzwanie Egocraft Zimowy Czas


A także na wyzwanie od Scrapbookingshop Zimowy moodboard


Oraz na styczniowe wyzwanie Szuflady Zima

4 komentarze:

  1. Śliczna praca, dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Really sweet! Thank you for playing with us at the egoCraft Challenge.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!