Księga gości w zieleni

Witam serdecznie! Dzisiaj prezentuję ślubną księgę gości wykonaną dla mojej przyjaciółki. Jest to całościowo jeden z największych projektów, które miałam okazję zrealizować, jest to też zarazem moja pierwsza księga gości. Gotową bazę ozdobiłam papierami od LemonCraft i UHK Gallery. Wybór kolorystyki nie jest przypadkowy! Starałam zbliżyć się jak najbardziej do barw zaproszeń ślubnych- zieleni, bieli i złota, a zarazem wpasować w gusta Panny Młodej. Mam nadzieję, że mi się to udało ;)








Pracę zgłaszam na wyzwanie DIY zrób to sam, które znajdziecie TUTAJ



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna księga gości. :) Piękna kompozycja i kolorystyka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna praca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszedł Ci ten album. Taką pamiątkę codziennie można z radością przeglądać. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Your product is great :-) Thank you for following us. DT DIY zrób to sam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album, niezwykła pamiątka ☺
    pozdrawiam serdecznie Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza pamiątka ślubna - pięknie wykonana :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!