Co zrobić z resztkami papieru? (mini tutorial)

Witam serdecznie!
Pamiętacie ślubnego boxa z pięknym błyszczącym papierem od Craft Passion? Po jeg ukończeniu zostało mi trochę drobnych ścinek takiej wielkości, że najzwyczajniej w świecie nie nadawały się już ani na kolejną kartkę, ani żeby wykroić z nich jakieś kształty wykrojnikami. Tak się przynajmniej wydawało ;)


Zebrałam te wszystkie resztki papierów, docięłam w proste linie i skleiłam razem. Musiałam jeszcze tylko wyrównać boki nieco je przycinając, ale całość dała mi różowo-miętowe tło do mojej nowej kartki. Tak wyglądają zdjęcia z dwóch etapów pracy:


Na tak powstałe kolorowe tło nałożyłam jeszcze tylko jedną, białą warstwę papieru tłoczonego, którą lekko potuszowałam i na nią nakleiłam papierowe wycinanki. W ten sposób maksymalnie wykorzystałam papier, wyrzucając już naprawdę niewielkie odpadki, a mi wyszła słodka kartka z uroczą sarenką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!