Ślub w letnim klimacie

Witam serdecznie u mnie na blogu!
Dzisiaj mam do pokazania kolejny exploding box ślubny. Tym razem ma on bardzo wyraziste i ciepłe barwy, bo jest to zieleń przepleciona żółtymi kwiatami. Czy takie kolory nie kojarzą się z latem?


Jest to pierwszy box ślubny, na środku którego umieściłam tak bogato zdobiony, trzypiętrowy tort. Przyznam, że jestem bardzo dumna z tej pracy. Spójność kolorów, którą udało mi się uzyskać, wzorów (motyw serca w tekturkach i wycięte dziurkaczem brzegowym) oraz zachowana symetria, to jest dokładnie to, co uwielbiam umieszczać w kartkach. Box nie jest zapchany kwiatami, ale też nie można powiedzieć, że ich w nim brakuje.

Ponadto z tego, co słyszałam, praca bardzo przypadła do gustu młodej parze, a to jest dla mnie najważniejsze. Poniżej wstawiam bardziej szczególowe zdjęcia całości ;)






Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:

Otwórz szufladę- serce. Serca w mojej pracy są wszędzie- serca tekturkowe, serce na szczycie tortu, serca wykrojone dziurkaczem brzegowym, serwetka zdobiąca wieczko ma sercowy brzeg ;)


oraz na wyzwanie Miszmaszu Papierowego Imprezujemy. Ślub to świetna okazja do świętowania!


Serdecznie zapraszam na mój fanpage na Facebooku:
a także na nowo utworzony profil na Instagramie:

6 komentarzy:

  1. Piekne😍 dziękuję za udział w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, w bardzo przyjemnych, ciepłych kolorach :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box i dodatkowo w oryginalnej kolorystyce!
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! Bardzo "ekologicznie", niekonwencjonalnie. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!