Kartka pełna kwiatów

Witam serdecznie!
Chociaż zima w kalendarzu, dzisiaj mam dla Was bardzo żywą i kolorową kartkę. Pełna jest pąków i kwiatów w pełni otwartych oraz zielonych listków. Wykonałam ją przy użyciu materiałów ze sklepu Action- bloczka papierów, a także folderu do embossingu, którym wytłoczyłam przód bazy mojej pracy. Dzięki temu pomimo przysłonięcia jej z zewnątrz, od środka nadal widać pięknie wytłoczone kwieciste wzory.

Papier użyty przeze mnie jako główny motyw, pochodzi z kolekcji Pastels, zawierającej przepiękne metalizowane elementy, które lśnią odbijając światło. Właśnie z tego powodu w pracy wykorzystałam kompozycję boczną- aby w centrum pozostawić jak najbardziej widoczną część papieru scrapbookingowego. Po lewej stronie umieściłam kompozycję kwiatową, stworzoną jak zwykle z moich ręcznie wykonanych kwiatów z foamiranu. Do tego trochę listków, tekturka, napis i praca gotowa ;) Wyszła mi urocza kartka pełna kwiatów, którą wręczyłam mamie na urodziny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!