Moje pasje- gościnne wyzwanie w Szufladzie

Witam wszystkich serdecznie!
Mam nadzieję, że wszyscy zdrowo się trzymacie i towarzyszy Wam wspaniała pogoda. Dzisiaj chciałam zaprosić Was do odwiedzenia bloga Szuflady. Dlaczego? Zostałam wybrana Gościnną Projektantką na miesiąc marzec i w związku z tym do mnie należał przywilej wybrania tematu marcowego wyzwania. A brzmi on: "Moje Pasje".


Uwielbiacie smak porannej kawy? Pokażcie kawowe prace! Uprawiacie jakiś sport? Kochacie zwierzęta? Jesteście zapalonymi hodowcami sukulentów? Niech znajdą się na Waszych pracach! Więcej informacji oraz garść inspiracji ode mnie znajdziecie klikając w link do wyzwania. Zapraszam serdecznie do zgłaszania swoich dzieł na blogu Szuflady. Mam nadzieję, że temat przypadnie Wam do gustu ;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję! Sama miałam okazję gościć w Szufladzie i wiem, jak przyjemnym jest to doświadczeniem. Z przyjemnością wezmę udział w twoim wyzwaniu! Pozdrawiam serdecznie :) Handmade by Aga S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę ze zgłoszenia udziału w wyzwaniu :) Również pozdrawiam!

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!