Kartka w stylu vintage

Witam serdecznie!
Jak się dzisiaj macie? Ja mam przed sobą trochę pracowitych dni związanych z moją uczelnią, więc życzcie mi powodzenia ;)

A na teraz mam dla Was kartkę w stylu vintage, która powstała baaaardzo dawno temu i naprawdę nie przesadzam mówiąc to. Postawiłam w niej na odcienie brązu i ciemnego fioletu, ktore zdominowały całą pracę. Wkomponowałam w nią kwiaty wycinane i kwiaty przestrzenne, z których część była zrobiona przeze mnie przy użyciu dziurkacza. Nie mogło się też obejść bez poszarpanyh brzegów w postarzonej pracy, prawda?



Nie ubliżając sobie, teraz, po dłuższym czasie od zrobienia tej kartki, część rzeczy bym zmieniła, np. tę olbrzymią kokardę zastąpiłabym drobiejszą albo trochę przesunęłabym kompozycję. Z tego powodu uważam, że jest to świetna okazja na zrobienie liftu własnej pracy. Dlatego trzymajcie za mnie kciuki, bo mam nadzieję wyrobić się w ciągu miesiąca, a więc do 18.02.2020, z pokazaniem Wam nowej wersji tej kartki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!