Piękny umysł

Witam wszystkich serdecznie!
Czy Wy też macie taki problem z męskimi kartkami? Jeszcze jak znam hobby solenizanta, to staram się skupić na tym i jest nieco łatwiej- jak np. w wykonanym kiedyś przeze mnie boxie na osiemnaste urodziny z motywem żeglugi. Problem zaczyna się, gdy jedyne co wiem, to to, że mam wykonać męską kartkę. Wtedy trzeba lawirować, żeby dobrać odpowiednie kolory i dodatki. Pojawiają się pytania, czy dać kwiaty, a jeżeli dać, to ile?

Postanowiłam walczyć z tymi słabościami. Będę robić więcej męskich kartek! Zaczniemy spokojnie, od prostej, choć wielowarstwowej kartki urodzinowo-imieninowej wykonanej na bazie kolekcji "Piękny umysł" od Galerii Papieru. W centrum znalazł się tekturkowy dżentelmen od Papelii. Jego ubiór kojarzy się z przeszłością, dlatego też postarzyłam brzegi użytych papierów przez tuszowanie i ich postrzępienie. Tak prezentuje się praca:





Kartkę zgłaszam na wyzwanie Zielonych Kotów "W starym stylu"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!