Osiemnastkowy exploding box

Wiecie, jaki kolor został ogłoszony kolorem 2020 roku? Jeżeli o tym nie słyszeliście, to zdradzę Wam, że był to "klasyczny niebieski". Nie pozostało nic innego od tworzenia w podanej barwie, prawda? Zwłaszcza, że niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów.

Dzisiaj mam do zaprezentowania exploding box, który wykonałam na zamówienie. Wzięłam udział w charytatywnej zbiórce pieniędzy na walkę z białaczką małej Madzi, ogłaszając się, że wykonam kartkę na wybraną przez zwycięzcę licytacji okazję. Wygrała przemiła pani, która potrzebowała kartki dla swojej córki na osiemnastkę, a wytyczne dla mnie brzmiały: "nie musi być różowa". Mam nadzieję, że podołałam wyzwaniu, a prezent spodoba się obdarowanej ;)

Do wykonania użyłam arkuszy papieru z kolekcji "Navy Romance" Laserowe Love, pojawia się tam też papier i wycinanki papierowe z Action. Kwiaty z foamiranu robiłam specjalnie pod kolor tych, które występują na papierze i jestem zadowolona z efektu- myślę, że dosyć wiernie udalo mi się je odwzorować. Do pracy dołączyłam także tag prezentowy wykonany z tych samych materiałów i w ten sposób wyszedł mi dosyć bogaty zestaw podarunkowy. Jak Wam się podoba praca?








Jeżeli chcecie pomóc, zbiórka, a przede wszystkim poszukiwanie dawcy szpiku dla Madzi nadal trwa. Więcej informacji możecie uzyskać tutaj:

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Dowolna praca z tekturką od sklepu Miszmasz Papierowy


A także na wyzwanie Szuflady Niebieskie Migdały

5 komentarzy:

  1. Witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Podobają mi się jego kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!