Alterowana płyta CD

Witam serdecznie!
Dzisiaj będzie zupełnie inaczej niż zwykle- bo nie dość, że pokażę niezwykłe prace, to jeszcze nie moje. Ale bez obaw! Zdjęcia podesłali mi sami autorzy prac, ponieważ nie prowadzą swoich blogów/fanpage'y, na których mogliby się nimi pochwalić, a są ze mną blisko związani.

Twórcy prac to moderatorzy mojego fanpage na Facebooku- Ola i Jakub, których miłością do scrapbookingu zaraziłam w listopadzie 2019 roku, zabierając ich na Art in Town w Warszawie (albo to oni zabrali mnie może? Byłam u nich gościem w nieznanym mi mieście ;). Od tego czasu stworzyli już kilka bardzo ciekawych prac, w tym kartko bożonarodzeniowe i urodzinowe. 

Z okazji zbliżających się urodzin moich i Kuby (tylko dzień różnicy nas dzieli!) zaprosiłam ich na wspólny wypad na odbywający się 22 lutego 2020 roku Art'n'Craft w Krakowie. Przy okazji namówiłam ich do wzięcia udziału w odbywającym się tam konkursie na alterowane płyty CD i chociaż nie udało się zająć miejsca na podium, to prace są na tyle pomysłowe, kreatywne, ładne i starannie wykonane, że chciałam Wam je pokazać.

Pierwsza z nich to praca Oli, utrzymana w morskich, podróżniczych klimatach.





Drugą płytę wykonał Jakub i kojarzy mi się ona z Hollywood, Beverly Hills, czy USA w ogóle ;)







Żeby nie zostawiać Was bez kontaktu do twórców, zapraszam na ich konta na Instagramie: https://www.instagram.com/snv.5/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!