Mini album na zdjęcia

Witam serdecznie!
Czy Wy pamiętacie jeszcze, co robiliście miesiąc temu, a więc pierwszego lutego? Mi tego dnia udało się wpaść na "chwilę" na Osiemnaste Dolnośląskie Warsztaty Craftowe i wziąć udział w jednym warsztacie M&T, organizowanym przez sklep Craft O'Clock. Uczyłam się na nim tworzyć mini album na zdjęcia przy użyciu papierów z kolekcji Wild Garden. Był to mój pierwszy album, nie licząc stworzonej kiedyś przeze mnie księgi gości na wesele koleżanki.


Album ma wymiary 11,5x11,5 cm i pomieści on kilkanaście niezbyt dużych zdjęć. Bazę do niego kleiliśmy z przygotowanych dla nas wcześniej papierów i kartonów. Posiada ona prócz prostych stron również kilka zakładek, a dodatkowo z papierów ozdobnych wykonaliśmy również kilka kieszonek. Po sklejeniu wszystkiego, już w domu, bo na warsztatch zabrakło czasu, dokleiłam napisy i kilka kwiatuszków, które również otrzymaliśmy w zestawach warsztatowych. Są one wklejone tak, aby można było pez problemu włożyć za nie zdjęcia. Mój album prezentuje się tak:









Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w warsztacie. Cieszę się, że mogłam wykonać coś dla mnie nowego, a ponadto posiedzieć w miłym gronie twórczych osób ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!