Przybornik

Moi drodzy!
Przepraszam za lekkie opóźnienie w publikacji posta. Nagle spiętrzyły mi się obowiązki, plany, pomysły, zmieszały razem i zmieszały mnie tak, że nie wiedziałam, w co ręce włożyć. Ale jestem już z powrotem i tym razem mam dla Was coś mniej standardowego u mnie- przybornik na biurko. 


Do jego wykonania wykorzystałam pusty chustecznik, który okleiłam błękitnym, metalizowanym papierem z Action. Jest on bardziej śliski niż zwykły papier do scrapbokingu, a do tego pięknie się błyszczy. Chciałam, żeby to właśnie papier skupiał na sobie całą uwagę, ponieważ przybornik ten miał być przede wszystkim praktyczny- nie mógł być więc zbyt bogato lub przestrzennie zdobiony. Z dwóch stron nakleiłam doniczki z kwiatami, a także dodałam srebre napisy na papierze welinowym. Przybornik od razu po skończeniu zapełniłam naklejkami i papierowymi dodatkami do kartek- już od dawna planowałam wyciągnąć je na wierzch, żeby częściej wykorzystywać je w pracach. 
Poniżej przedstawiam, jak wyglądało pudełko przed i po ozdobieniu ;)





Pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Niebieskie Migdały"

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!