Trawelers

Witam serdecznie!
Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami przepięknym notatnikiem, stworzonym, a właściwie zaczętym, na warsztatach od Studia Forty, zorganizowanym na odbywającym się 22 lutego 2020 roku w Krakowie Art'n'Craft. Dla mnie była to zupełnie nowa forma- notatnik (Trawelers/ traveller's notebook), który razem z podstawowym zestawem papierów, naklejek i innych drobnych przydasi możemy zabrać ze sobą w podróż, aby ozdobić wnętrze i powklejać w nim nasze wspomnienia w formie zdjęć i notatek.

Notatnik plus podstawowy zestaw papierów i dodatków dostaliśmy na warsztatach od Studia Forty. Niestety w godzinę nie można zbyt wiele zrobić, więc na samych warsztatch dostaliśmy jedynie namiastkę tego, co może z tego wyjść. Chociaż notatnik można ozdabiać w podróży, ja nie chciałam zostawiać swojego takieg zaczętego i skończyłam go w domu. Wykorzystałam do tego resztę papierów z otrzymanego zestawu, a także użyłam papieru z bloczku Actionowskiego.

Mój trawelers jest gotowy do wklejenia w nim zdjęć. Muszę jeszcze tylko zdecydować, które chcę w nim umieścić i je wywołać ;) Na razie pusty prezentuje się tak:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!