ATC

Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj wprowadzę nieco nowości! Może słyszeliście już kiedyś o ATC? Jeżeli nie, to tutaj dosłownie garść informacji o nich:

Artist Trading Card (ATC) to artystyczne kolekcjonerskie karty o wymiarach 2,5 na 3,5 cala (6,4 cm x 8,9 cm), tworzone nie po to, aby je sprzedawać, ale po to, żeby je zbierać i wymieniać się z innymi twórcami. Karta może nie mieć prostokątnego kształtu, nie może jednak przekraczać podanych wymiarów, o czym zawsze należy pamiętać!

ATC może być tworzone dowolną techniką- malowane, rysowane, wyszywane, klejone i co kto sobie wymyśli. Nasze dzieło zajmuje jedną stronę takiej karty, a na jej odwrocie umieszcza się podstawowe informacje, takie jak tytuł, dane twórcy, datę i kontakt. Oprócz tego na odwrocie można zawrzeć dodatkowe informacje. Aby samej zapamiętać, co mam zapisać na odwrocie, wykonałam szybkie digi, z którego każdy może skorzystać ;)


A teraz czas przejść do rzeczy! Czemu piszę o ATC? Ostatnio sama wykonałam kilka kart różnymi technikami (akwarelowe, kolaż) i wzięłam udział w wymianie na facebookowej grupie Scrapelektrownia, której tematem było "Zaproszenie na kawę/herbatę". Moje karty wyglądały tak:


Sama otrzymałam ATC wyglądające tak:




W tym miejscu chcę Was wszystkich zaprosić do wymiany ze mną! Jeżeli jeszcze tego nie widzieliście, u góry strony pojawiła się zakładka Artist Trading Card, w której znajdziecie moje karty gotowe do opuszczenia mojej pracowni i zamieszkania u kogoś innego, a poniżej również karty, które już mnie opuściły ;) Jestem chętna także na stworzenie ATC pod jakiś konkretny temat, więc jeżeli tylko bylibyście zainteresowani, piszcie używając kontaktu na pasku bocznym strony lub zostawiając komentarz. Wszystkim z radością odpiszę!

Kilka stworzonych przeze mnie ATC:


 

2 komentarze:

  1. Jakie super ateciaki. Ja w tym roku też zaczęłam je tworzyć i z miłą chęcią bym sie z Tobą wymieniła, jeżeli byłabyś zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nie było mnie tu jakiś tydzień i dopiero teraz widzę Twój komentarz. Mam nadzieję, że dalej jesteś chętna do wymiany? Jeżeli tak, to może napiszesz do mnie przez Facebooka? Zaglądam tam zdecydowanie częściej i będzie nam się łatwiej dogadać. Od razu zaznaczę- niekoniecznie musimy wymieniać się teraz w obecnej sytuacji, ale ja chętnie coś stworzę nawet w oczekiwaniu na dogodniejsze czasy ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!