Podsumowanie kalendarza adwentowego

Witam serdecznie! 
Dzisiaj będzie troche więcej tekstu niż zdjęć. Jeżeli pamiętacie mój kalendarz adwentowy (cały wpis możecie znaleźć tutaj), to pewnie też zauważyliście, że nie udało mi się dodawać postów codziennie z wykonanymi zadaniami. Było to spowodowane tak prozaicznym powodem jak natłok obowiązków- studia, dwie konferencje organizowane przez moje koła, a także inne sprawy. 


Pomimo tego, że nie tylko adwent, ale i Święta już za nami, chciałabym podzielić się jednak swoją listą zadań, podsumować je i może wpisać niektóre z nich na listę postanowień noworocznych. 

Pełna lista wygląda tak:
1) Stwórz kalendarz adwentowy ✓
2) Zrób kwiaty z foamiranu ✓
3) Załóż Art Journal ✓
4) Zrób gwiazdę origami ✓
5) Posłuchaj typowych hitów świątecznych (Last Christmas, All I want for Christmas) ✓
6) Przeczytaj 2 rozdziały książki (albo i więcej ;) ✓
7) Namów znajomych i zagraj w kalambury 😩
8) Zrób jakąkolwiek kartkę ✓
9) Zrób przepiśnik 😩
10) Pokoloruj coś ;) ✓
11) Choinka z papierowej wikliny 😩
12) Zrób zimowy poncz 😩
13) Zrób japońską laleczkę Kokeshi 😩
14) Upiecz ciasto marchewkowe 😩
15) Zrób kartkę ślubną ✓
16) Powycinaj ze ścinków scrapki ✓
17) Zrobić świąteczny tag 😩
18) Rozwiąż sudoku 😩
19) Upiecz pierniczki 😩
20) Zrób chociaż jedną ozdobę choinkową ✓
21) Zrób kartkę dziecięcą 😩
22) Narysuj postać ✓
23) Zaśpiewaj kolędę ✓
24) Znajdź kolędę po hiszpańsku 😩
25)*Dzień w SPA 
26)*Kup dobrą herbatę i podziel się nią ;) ✓
27)*Pójdź spać przed 23

Kończę z wynikiem 14/24!

Jak już wspominałam w pierwotnym poście, stworzyłam kilka zadań więcej, aby ewentualnie móc coś wybrać. Zresztą ostatnie trzy zadania napisałam bardzo pod siebie.
Część z nich wykonałam, części nawet nie ruszyłam. Mam nadzieję, że przyszły rok okaże się łaskawszy i będę w stanie wymyślić i wykonać wszystkie zadania adwentowe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!