Świąteczna kartka ze śnieżynkami

Witam serdecznie! Większość kartek świątecznych powinna już znaleźć się u swoich adresatów, więc zaczynam serię dodawania prac zimowych na bloga. 

Dzisiaj śnieżynkowa kartka świąteczna w fiolecie/różu, z białą poisencją i uroczą tekturką z szopką. Nadałam tekturce nieco srebrzystości perłową konturówką. Śnieżynki wycięłam dziurkaczem i również nieco posrebrzyłam, bo wydawały mi się zbyt płaskie.
Chciałam także wspomnieć słówko o użytej przeze mnie czcionce. Odkryłam ją przez przypadek i tak mi się spodobała, że wprost nie mogłam się oprzeć, żeby jej nie wykorzystać. Jej nazwa, gdyby ktoś był zaineresowany, to Lovers' Quarrel.

A praca w całości prezentuje się tak:






Kartkę zgłaszam na wyzwanie Miszmaszu Papierowego pt. "Dowolna praca z tekturką"



A także na wyzwanie od Filigranek Taniec śnieżynek




6 komentarzy:

  1. Elegancka kartka i na temat:) Mimo, że kolory jakby nie świąteczne, to ten delikatny róż i fiolet dodają jej uroku:)
    W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kolory faktycznie nie świąteczne, ale te papiery mnie do siebie przyciągnęły ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładna, delikatna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka:)Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!