Ślubny box z kawą i muzyką

Witam ponownie!
Dzisiaj przedstawiam jedną z najstarszych nieopublikowanych przeze mnie prac, bo pochodzi jeszcze z marca tego roku. Jest to exploding box na ślub, do którego dostałam szczegółowe wytyczne- młoda para lubi kawę i grę na gitarze- i to miałam zawrzeć w swojej pracy. Wybrałam beżowy papier w nutki i konrastujące do niego ciemne podbicie. Połączenie tych dwóch spodowało, że kartka ma jesienny wydźwięk, więc idąc już za ciosem, umieściłam na górze tortu gołąbki wśród dojrzałych żołędzi.
Jestem bardzo zadowolona z tej pracy- wszystkie kwiaty na boxie są zrobione przeze mnie i dopasowane kolorystycznie do papierów. Wszystkie cytaty dobrałam odpowiednio do tekturek. I jeszcze to cieniowanie na napisie "Młodej Parze" wyszło mi niesamowicie płynnie.
Całość prezentuje się tak:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!