Błękitny maj

Witam serdecznie! Dzisiaj prezentuję kolejną pracę, wykonaną na miniony już Dzień Matki. Wykorzystałam do niej papiery od Magicznej Kartki z kolekcji "Nostalgia" i od LemonCraft z kolekcji "Gossamer Blue", a także tekturkę- napis od Papelii. Rogi kartki zdobią kwiaty, wykonane przeze mnie z foamiranu. Jest to niezwykła pianka, której możliwości dopiero poznaję ;) Nie mogło zabraknąć też tak ostatnio przeze mnie uwielbianych wykrojników. Całość, moim zdaniem, stanowi przyjemną, kwiatową kompozycję, która prezentuje się tak: 






Pracę zgłaszam na wyzwanie majowe od LemonCraft pt. Blue May



A także na wyzwanie od Foamiran Polska "Mamo, mamo, cóż Ci dam..."


2 komentarze:

  1. Very beautiful interpretation of the moodboard! Thanks for joining us at Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!