Chłopięca kartka komunijna

Dzień dobry! Maj nieodłącznie wiąże się z Pierwszą Komunią Świętą. W związku z tym i do mnie w końcu zawitały komunijne motywy. Dzisiaj prezentuję chłopięcą kartkę w beżowo-błękitnych barwach, wykonaną na pamiątkę przyjęcia sakramentu Eucharystii. W pracy użyłam tekturek od Laserowe LOVE, które ozdobiłam papierowymi kwiatami. Moją pracę wieńczy ozdobne pudełeczko, utrzymane w kolorystyce kartki, razem tworzące uroczy zestaw.







Pracę zgłaszam na Wyzwanie z moodboardem od EgoCraft. Stąd zainspirowałam się pięknymi, delikatnymi barwami błękitu i beżu oraz zwiewnością wiosennych kwiatów ;)



8 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, bardzo elegancki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestaw, widać że włożyłaś serce w zrobienie! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś z tymi "męskimi" czy "chłopięcymi" kartkami mam zawsze większy problem, ale z tej pracy jestem zdecydowanie zadowolona :)

      Usuń
  3. Przepiękna pamiątka! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny zestaw! Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w naszej zabawie na blogu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za zabawę z egocraft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!