Czekoladownik

Dobry wieczór! Mijają kolejne gorące dni, a tymczasem ja prezentuję po raz pierszy wykonany przeze mnie czekoladownik. Jest to niezwykła forma stanowiąca połączenie kartki okolicznościowej i opakowania na czekoladę, a więc jest to równocześnie idealny podarunek dla bliskich. Był on prezentem ode mnie dla osoby, która bardzo interesuje się muzyką, stąd papier w nuty i klucz wiolinowy w centrum. Do wykonania czekoladownika wykorzystałam bardzo dużo czerwoneggo tuszu. Przytuszowany został brzeg papieru, scrapek, klucz wiolinowy, a nawet kwiaty. Również czcionkę napisu "Spełnienia marzen!" starałam się dobrać tak, aby S jak najbardziej przypominało klucz. 










Pracę kieruję na wyzwanie SnipArt pt. Hot Red :)



5 komentarzy:

  1. O! Przepiękny czekoladownik cudownie ozdobiony! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy jest! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysl i sliczne wykonianie! Dziekujemy za zabawe ze SNip-Art:) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!