Niebieska kartka ślubna

Witam serdecznie! Dzisiaj prezentuję kartkę ślubną z dominującymi odcieniami błękitu. Od niedawna mam do czynienia ze scrapkami, a jeszcze krócej- z własnymi wykrojnikami i Big Shotem. Dlatego chętnie korzystam z dobrodziejstw, które ze sobą niosą. Oprócz tego standard w moich pracach- tekturki, tu od Laserowe LOVE (Całująca się para) i Papelii. Całość ozdobiłam kwiatuszkami z foamiranu, które sama wykonałam. 




Kwiaty, listki, miłość- to wszystko naturalne piękno, które próbowałam ukazać w swojej pracy. Dlatego zgłaszam ją na wyzwanie Moc Natury Laserowe Love.


Serdecznie pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz mi komentarz!